Landsforeningen Autisme

Landsforeningen Autismes hjemmeside

OVERVIEW

This website autismeforening.dk currently has a traffic classification of eight hundred and thirty-four thousand and forty-four (the smaller the more users). We have sifted zero pages within the domain autismeforening.dk and found two hundred and seven websites referencing autismeforening.dk. We have discovered one mass network sites possessed by this website.
Traffic Rank

AUTISMEFORENING.DK RANKINGS

This website autismeforening.dk has seen fluctuating quantities of traffic through the year. Paradoxically, the website had a ranking today of eight hundred and thirty-four thousand and forty-four.
Traffic for autismeforening.dk

Traffic ranking (by month) for autismeforening.dk

Traffic ranking by day of the week for autismeforening.dk

The Life of Us

Ja, altså - det vil sige, bloggen flytter. For nu skal det være - bye bye Blogger - Wordpress here we come! Og det er ikke bare hele bagkatalogets knap 2. en helt ny autismeblog der snart ser dagens lys. Den skal bare lige indrettes og gøres klar til besøg. Men jeg håber meget, at du vil hoppe med over hos www.

Autisme-Mor

Jeg har lavet en ny blog. Jeg har valgt at lave en ny blog. På WordPress med samme navn - derfor kommer der ikke flere indlæg på denne side. Håber at du stadig vil følge mig. mange af de gamle indlæg er jeg begyndt at flytte over på min nye blog - derefter bliver de fjernet herfra. Lørdag, december 30, 2017.

Forside - Autismecenter Syd

Autismecenter Syd er Aabenraa Kommunes foranstaltning for unge og voksne med forstyrrelser indenfor autismespektret og tilgrænsende forstyrrelser. Kursus og efteruddannelsestilbud fra Autismecenter Syd i 2018. Autismecenter Syd har fået endnu en fremragende tilsynsrapport fra Socialtilsyn Syd.

WHAT DOES AUTISMEFORENING.DK LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of autismeforening.dk Mobile Screenshot of autismeforening.dk Tablet Screenshot of autismeforening.dk

AUTISMEFORENING.DK HOST

I observed that the main root page on autismeforening.dk took one thousand and sixty-three milliseconds to download. I could not find a SSL certificate, so in conclusion our crawlers consider autismeforening.dk not secure.
194.150.113.26

I identified that this website is implementing the Microsoft-IIS/8.5 os.

Landsforeningen Autisme

Landsforeningen Autismes hjemmeside

CONTENT

This website autismeforening.dk had the following in the homepage, "DR har fokus på familier til børn med autisme som klager over afgørelser på skoleområdet." Our analyzers analyzed that the webpage stated " Husker du vores historie fra sommeren 2017 om 12-årige Caroline, som fik skolevægring af at være i det forkerte skoletilbud? Nu har forældrene fået medhold i en klage, og Caroline er klar til at starte i en ny skole." The Website also stated " Den historie har DR fokus på i deres udsendelse 21 sø. Har du et skolebarn med autisme? Så kan du nu give os et indblik i, hvordan det går med inklusionen! Hospitalspasset ." The website's header had autisme as the most important search term. It was followed by infantil, debat, and autist which isn't as highly ranked as autisme. The next words they used was damp. atypisk autisme was also included but could not be understood by search parsers.

VIEW OTHER DOMAINS

Autismeforeningen i Norge Varig god livskvalitet i et mangfoldig samfunn!

Lurer du på noe? Veiledningstelefonen er åpen mandag, onsdag og torsdag kl. ELPIDA E-learning platform for intellectual disability. Epilepsi og autisme, en utfordrende dobbeldiagnose. Hjelpere og samarbeidspartnere med t.

Autisme volwassenen Autisme forum

Mantelzorg is een veelvoorkomend begrip, wat in Nederland steeds belangrijker wordt. Maar wat is mantelzorg nu eigenlijk? Voor wie is mantelzorg? Mantelzorg is voor iedereen die niet voor zichzelf kan zorgen door een beperking of chronische ziekte. Een zoon die voor zijn vader zorgt die een psychische ziekte heeft. Een dochter die voor haar moeder zorgt die dementerend is. Een moeder die voor haar gehandicapte kind zorgt.

Hoe vind ik mijn weg in de wereld van autisme? - Autisme Netwerk Groningen

Hoe vind ik mijn weg in de wereld van autisme? Er is veel informatie over autisme en er is veel mogelijk op het gebied van ondersteuning en zorg aan mensen met autisme. Ook in de provincie Groningen. Maar soms is er zoveel informatie dat je het spoor bijster raakt. Autisme Netwerk Groningen wil met deze website informatie geven over autisme en over mogelijkheden die er zijn voor ondersteuning en zorg in de provincie Groningen. Schrijf je in voor onze nieuwsbrief.